Hier kan tekst komen

info@tomorrow.nl
+31 88 35 35 123
img

Klant & Medewerkerstevredenheid

Medewerkertevredenheid

Medewerkers tevredenheidsonderzoek (MTO) Het is en wordt steeds belangrijker om medewerkers aan het bedrijf te binden. Maar wat vindt de medewerker belangrijk? Je kunt pas inspelen op de wensen van jouw medewerkers als die bekend zijn.

Een aantal redenen om tevredenheidsonderzoeken (regelmatig) uit te voeren:
*Verbeterde medewerkerstevredenheid en betrokkenheid
*Verminderde personeelsverloop
*Versterkte interne communicatie
*Identificatie van opleidings- en ontwikkelingsbehoeften
*Verbeterde bedrijfsprestaties

En zeker zo belangrijk is het op de “vinger aan de pols te houden”: doe de MTO met regelmaat en betrek de medewerkers bij het bedrijf en de toekomst. Neem contact op

Klanttevredenheid

Klanttevredenheidsonderzoeken (KTO) kunnen verschillende doelstellingen hebben.

Belangrijk is voor iedere onderneming en voor ieder product of dienst, om te weten wat en hoe de klanten over het bedrijf en de medewerkers denken.

Redenen om een klanttevredenheidsonderzoek te laten uitvoeren, zijn onder andere :

*In het kader van ISO certificering
*Verbeteren van producten en diensten
*Inzicht in klantbehoeften en -verwachtingen
*Verminderen van klantverloop
*Positieve mond-tot-mondreclamet
*Concurrentievoordeel behalen
*Strategische besluitvorming

Er kunnen nog veel meer redenen zijn om een KTO uit te voeren, denk daarbij aan ISO-certificering. Neem vandaag nog contact op met Tomorrow om je vrijblijvend te laten informeren. etc. .