Hier kan tekst komen

info@tomorrow.nl
+31 6 42626301
img

Tevredenheidsonderzoeken (KTO / MTO)

Klanttevredenheidsonderzoek (KTO)

Klanttevredenheidsonderzoeken kunnen verschillende doelstellingen hebben. Belangrijk is voor iedere onderneming en voor ieder product of dienst, om te weten wat en hoe de klanten over het bedrijf en de medewerkers denken.

Redenen om een KTO te laten uitvoeren ::

  • *Verhogen van klantloyaliteit
  • *Verbeteren van producten en diensten
  • *Inzicht in klantbehoeften en verwachtingen
  • *Verminderen van klantverloop
  • *Positieve mond-tot-mondreclame
  • *Concurrentievoordeel behalen
  • *Strategische besluitvorming

Er kunnen nog veel meer redenen zijn om een KTO uit te voeren, denk daarbij aan ISO-certificering. Neem vandaag nog contact op met Tomorrow om je vrijblijvend te laten informeren.


Wil je het whitepaper ontvangen? Klik dan op onderstaande "neem contact op" button.